על קצה המזלג
אורלי פוקס גל-חן היא אמנית רב-תחומית אוטודידקטית. הסדנה נולדה מתוך שנים של יצירה שלה במדיומים שונים, ביניהם צבעי מים. אחרי שנים של התנסות ויצירה, היא החליטה לפתוח את ביתה בלב השרון ולארח מפגשים קטנים. המטרה היא פשוט לחזור ליצור בידיים, בשקט, ולתת לכרטיסי הברכה את המקום המכבד שמגיע להם בחיינו.
מה נראה
מפגש יצירה אינטימי (עד 8 משתתפות), במהלכו נתנסה בציור בצבעי מים בשילוב עם גזירה, הדבקה ויצירת כרטיס ברכה.
הטכניקות שנלמד הן קלות ואינן דורשות ניסיון קודם.
בסיום הסדנה, כל משתתפת תצא עם כרטיס ברכה מושקע וייחודי שהכינה בעצמה.